Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2014 01:37 - Жените през погледа на един кривоглед оптимист...7част
Автор: lastvals17 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 716 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.02.2014 13:24


А, сега пък колко време съм спала, кой да ти каже...? Тези мадами, допреди ден, два-  брутални и арогантни грозотии, след ден,два-изискани хубавици/макар, че в тези първи години на 21в., не бих се учудила, ако и леля ми се яви  ала М. Монро, ала 35-6години по-млада/и всички тези евентуалности ,започваха лекичко и не дотам лекичко да ме плашат. Опитвах се да гледам на цялата работа с весели очи, но само луд би ми, повярвал, че точно сега и при всички тези случки , готови да се превърнат в някаква безумна фантасмагория, можеше да ми стане лошо от смях и веселия!.Аз казано с 2 думи се чувствах гадно...
  Първо,  след всички екшъни, които ме изумиха и вкараха във фантастичен, но без наука филм, беше сънят, с който тези момиченца боравеха като с вълшебна пръчка и защо ли не, пак се сещам, че влизаме в 30-те години на 21век.
  По някаква необяснима причина, ей така по чиста асоциация се сетих за  героя, мъжкар и  безстрашен непокист на Реймънд Чандлър- готиния Филип Марлоу, сетих се и за една супер,супер негова реплика/ а , татко му Чандлър го беше заредил с великолепние само за него изказвзния , чак до периферията на меката му  шапка,/ но тази беше не върховна. Не! Беше самият връх:!- ЕТО Я...:

- Ето това е мадама, бе кретени-Има по-твърди Топки от вас и на 90% повече от вас...т-ъ-п-а-н-а-р-и.....
   Не вярвам от 2000-та година насам, да няма мадама, гърла, бос, шеф и всички други прилагателни за мъжки момичета, когато трябва да гледат злобно и заканително, а веднъж получили го, са готови да погледнат любимия шеф,като предана до живот кошута-с най-добрите, нежни,красиви очи, в пълна противоположност на  Момичето с Твърдите Топки...- но има едно допълнение,а то не е за всеки чиновник,прохождащ служител или защо пък не-голобрадо ченге, които  се опитат да схванат и те,та :
  Двата вида момичета или  1. С Твърдите Топки// и 2. Момичетата, гледащи  любимия шеф, като  Предана до Смърт  Кошута...се получава/уравнение /...и е  = =    на
   момиче 1. С Твърдите Топки     ++   момиче2.  Гледащи любимия Шеф, като Предана до
     Смърт  КошутА Е  ==  ЕДНО И СЪЩО МОМИЧЕ, В ДВЕ ФАЗИ ОТ НАСТРОЕНИЕ, БИТКАДЖИИСТВО, НЕЖНА ЛЮБОВ... Т.Е.-Двете противоположни момичета бяха едно и също.Променяха се според нуждите на на любимия си, не по-малко и от своите,
    и в този момент ми се прииска да съм с момиче с Твърди Топки...
  И най-интересното, когато се събудих, беше че се чувствах свежа и толкова променена и сигурна в себе си, че опипах слабините си...Какво очаквах да намеря там,незнам...
  Тялото ми беше като една струна,права,опъната до скъсване, едновременно с това, все едно не кръв, а желязо циркулираше из вените ми....но не тежеше - беше приятно.
Всичко това, което минаваше през главата ми, ме наведе на мисълта, че е време да се огледам, да разбера,някои неща и най- вече какави бяха тези дами или лъже такива...какво по дяволите се случваше и защо точно на мен. Вярно е, че аз първа бях отишла при тях, но те от своя страна нямаше нужда да си играят на симпатии, познавах безцеромонноста им и грубата им арогантност , как без да се   подвоумят, дори за миг, щяха  да ме разкарат бързо,бързо.
  Отворих очи и се протегнах блажено.Забелязах, че Жорж е вперил поглед в ръчния си  часовник, едновременно аз побързах да затворя очи и в същия миг видях през миглите си, че той изпитателно се взира в лицето ми. После пак погледна часовника и пак се втренчи в лицето ми...Значи, очакваше да се събудя. Отново повторих етюда със събуждането, докато той ме наблюдаваше, виждайки че отварям очи и скочи от стола, отиде до един телефон,където зашепна.Успях да чуя името Лаура-стана ми ясно, че тя е отговорника по сънищата,предизвикващите сън медикаменти,треви,билки и какво ли не...
                                                                                                                  



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lastvals17
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20160
Постинги: 26
Коментари: 0
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930