Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2014 16:18 - Жените през погледа на един кривоглед оптимист...част2
Автор: lastvals17 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 584 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 06.02.2014 01:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На другия ден отидох 20 минути по  рано. Момичетата- пет на брой се появиха заедно в един стар разнебитен форд.
  - Скачай, няма да те чакаме,бейб- грубо извика  тази,която караше.
Някак си се натъпках отзад. Усетих миризми на различни дезодоранти,на цигари, на нещо спарено...
  - Искаш ли цигара - опит за любезност от страна на шоферката
  -Не пуша.
  - Шеф, тая е от новите-модерни, не пуши, не пие, не яде и месо сигурно- обърната към мен и гледайки ме злобно съскаше грозотия с тънки устни  , малки очи и невидимо от рошавата изрусена коса  лице.
Замълчах.
  - Гущер,  остави я на мира, не я взехме с нас да си изливаш омразата- каза ,тази, която наричаха Шеф и която както личеше се ползваше с шефски авторитет.
Колата летеше по малки , тъмни улички и къде отивахме, супер ми беше неизвестно...
Чувсвах неприятен вкус в устата и знаех, че ще се натреса на неприятности с тези Гущери и Шефове...
   Стигнахме до едно училище и колата спря. Отказах се да питам за каквото и да е, сама се бях  вкарала в купона и някакси трябваше да се изкарам ...Покрай колата мина високо момче, с раница на гърба. Три се измъкнаха от колата и с няколко скока настигнаха момчето,след минута той се свлече на земята и притихна, явно го бяха цапардосали с нещо по главата. Усетих как стомаха ми се завъртя като центрофуга:
,,По дяволите, защо правеха това, а и пред непозната?,,
  Довлякоха  момчето до колата и го овързаха с широк скоч ,като салам. И колата пак хукна като луда по тесни задни улички. От багажника,където хвърлиха момчето не се чуваше и звук, което ми говореше, че яко го бяха треснали.
  Излезнахме от града и влезнахме във вилната зона.
  ,,Бога ми, къде се набих?,,-сега виках Господ, преди малко Дявола-,,Все едно, един от тях поне да ми помогне,,
   Колата се закова пред голяма , желязна врата , с тежък катинар.Влезнахме, навсякъде беше тъмно, очертаваше се само силуета на някаква къща. И това, ако не е филм на ужасите, не знам кое е...
   Искърца някаква врата и влезнахме в просторно, мръсно, затрупано с вехтории помещение.
  - Доведете го- нареди Шефа.
  Довлякоха момчето, което идваше на себе си.Махнаха скоча, овързаха само краката и ръцете му около един стол. Гущера се приближи до него, вдигна крак и го ритна в стомаха, момчето се присви, но намери сили да извика:
- Ти, ненормалнице, какво искаш от мен и да ме убиеш, няма да стане...
  Гущера го удари по устата, потече кръв. Чувсвах се ужасно.
  - Какво искаш от мен, напи ме като говедо, пак като говедо ме завлече в леглото си, напсува приятелката ми, какво искаш Змей отвратителен - гласът му беше истеричен.
  Гущера се приближи до него и в ръката й видях нож, исках да я спра, но краката ми не мърдаха. Тя замахна и заби ножа някъде в слабините му. Момчето изкрещя и се присви.  Гущера се усмихваше самодоволно,гордееше се с ,,подвига ,, си.
   След нея и другите отидоха една по една и всяка ръгна момчето, забелязах, че нито една не го направи със злоба и хъс, забиваха ножовете си в краката му. Последна до него пристъпи Шефа, вдигна ръкава на дрехите му и с ножа си сряза ръката му, извади някаква стъкленица и започна да я пълни с кръвта, която течеше.
  Стресна ме мотора на приближаваща кола, не бях видяла, че едно от момичетата е отишло за нея.Шефа се приближи до мен допря стъкленицата с кръв до устата ми, а в ухото ми прошепна:
  - Пий, че и аз не мога да те спася от Гущера, освирепяла е, пий...
  Затворих очи, но усетих плътния кръг около себе си, чувсвах дъха им на лицето си, искаха да видят как пия...
  Поех голяма глътка, усетих солен вкус и гъста течност, нищо друго....







Тагове:   момиче,   характер,   жени,   типове,


Гласувай:
4




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lastvals17
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20097
Постинги: 26
Коментари: 0
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031